Ugrás a fő tartalomra

Szeretettel üdvözöllek!



Dénes Mária vagyok és 1973. március 5.-én születtem, reggel 7 óra / 50 perckor, Csíkszeredában. Tehát a Halak jegyében, Kos Aszcendenssel és a kínai asztrológia szerint a Bivaly évében születettem. Ezzel már többet elárultam magamról, mint sok magát asztrológiailag rejtegető misztikus tanító, de azért nézzük meg látható valóság szintjén is röviden, hogy ki vagyok. 

Pályafutásomról elmondható:
Gödöllőn (Magyarországon) végeztem el az Agrártudományi Egyetem Gépészmérnöki karát eredetileg.
Viszont már a második egyetemi évtől intenzíven érdekelni kezdett az asztrológia és a metafizika és foglalkozni behatóan velük. 1992-ben elkezdtem hallgatni a Bukaresti Elta Egyetem előadásait.
Sokat tanultam barátomtól és tanítómtól Kozma Szilárdtól, akivel eggyütt később tartottunk előadásokat és nyári táborokat is.
Elvégeztem a Hollandiai székhelyű Eurocor nevű iskola asztrológia kurzusait is. Ezt leginkább a hivatalos diploma megszerzése céljából. Az asztrológiai tanácsadást magán vállalkozás keretén belül gyakorlom ugyanis.

1994-től a Csíkszeredai Hamvas Béla baráti társaság keretén belül számos előadást tartottam az asztrológia, a táplálkozás alapelemei, a betegségek szellemi lelki okairól, az egyetemes törvényekről, a képzelet és mindennapi életesemények összefüggéseiről, a párkapcsolatok szellemi vonatkozásairól, az életrend megtisztításának lehető ségeiről, a tudatalatti, átöröklött családi programok feltárásáról, valamint más metafizikai és spirituális témákról.
Jelenleg kimondottan csak asztrológiával foglalkozom nap mind nap.
Foglalkoztam talpmasszázzsal a 2003-as, 2004-es év folyamán. Az ott tapasztaltakat jól egybe tudtam kapcsolni asztrológiai ismereteimmel, valamint a a többszöri találkozásaink során kiválóan nyomon lehetett követni a személy élettörténete, szellemi beállítottsága, családi-,párkapcsolati háttere,élete, gondolkodása, beállítódása és betegségei, vagy egészséges mivolta közötti kapcsolatot. A családanyai helyzetem egyre kevésbé tette lehetővé a maszirozással eltöltött plusz időt, amit ilyen körülmények között (családanyai, asztrológusi, reflexológusi, meg egyéb elfoglaltságok mellett) a szellemi fejlődésem rovására,lehett volna főleg megvalósítani. Mivel a szellemi elmélyülés és spirituális újjászületés a család mellett a legfontosabb az életemben, ezért a második gyermekünk megszületése után nem mentem vissza a Wellness központba dolgozni, hanem itthon maradtam, s a gyermekeim mellett végzem asztrológusi tevékenységem 2004 óta.
Volt pár év amikor a gyerekeim kicsik voltak és akkor a figyelmem és energiáim nagyobb részét a gyerekek kötötték le, az asztrológiai értelemezés háttérbe szorult. Dupla Rák karmám feloldásának részeként fontosnak tartottam, hogy kellő időm és energiám legyen, amelyet édesanyaként a családra fordíthatok. Nem is bántam meg. Mostanra már több szabadidőm van, a gyerekek csak délután jönnek haza, így szívesen állok a személyes horoszkópjukat, vagy a gyerekeik születési horoszkópját megismerni kívánók rendelkezésére.

Ezenkívül 2001 óta jártam karate edzésekre, amelyeket 2005 és 2018 között megszakítottam. A férjem munkaprogramja nem tette lehetővé, hogy rendszeresen tudjak járni edzésekre. 2018-tól kezdtem újra. A rendszeres mozgás, az ottani szellemiség, a társaság egy olyan plusz az életemben, amelyet nagyon kedvelek ezért szívesen gyakorlom a gyerekeimmel együtt. Ők is járnak. Mindenkinek csak ajánlani tudom.  A három kjus fokozatig jutottam el, de nyilván nem csak az övfokozat a fontos, hanem a rendszeres gyakorlás és az az általi fejlődés meg fizikai kondíció.

A magánéletemben:
-1999. október 1-jén kötöttünk házasságot a férjemmel, Alberttel. Ő is szintén érdeklődik a metafizika, az asztrológia, a harcművészetek iránt.
-2001-ben született Sebestyén gyermekünk, akit itthon szültem meg természetes, otthoni körülmények között minden orvosi segítség, beavatkozás nélkül a férjem és néhány barátom társaságában 28 éves koromban. Mindezt tehettem asztrológiai tudásom és a gyermekáldással kapcsolatos gyakorlati, de főként szellemi (metafizikai) ismereteim alapján. Ezeknek segítségével áttudtam világítani mindazon negatív örökletes családi programjaimat, belém nevelődött beállítódásaimat, amelyek komplikációkat okozhattak volna a szülés során és az utána következő időszakban. Sebestyén fiúnk azóta is egészséges, s minden szempontból jól fejlődő kisfiú.
-2005 február 4.-én délután 6 órakor megszületett a második kisfiúnk, Előd. Férjem segédletével, szintén az itthoni lakásunkban, teljesen "komplikációmentesen".
-2007 október 14.én megszületett kislányunk a kicsi Csilla, szintén itthon, a férjemmel. Szabadon természetesen, egészségesen. Erről bővebben írok a későbbiekben.
-2010 július 21.-én született a negyedik gyerekünk Szabolcs(ka). A jól sikerült otthonszülésemről, valamint a felkészülésemről az oldalunkon olvashat.

Tapasztalataimmal, asztrológiai és szellemi tudásommal segíthetek a hozzám forduló nőknek és férfiaknak, a párkapcsolati nehézségek különböző szintű okainak  megértésében és megoldási lehetőségeinek feltárásában, termékeny, spirituális személyiség kialakításában. Ez utóbbit azáltal, hogy értelmezem, egyértelművé és nyilvánvalóvá téve az Ön számára, a születési képletének a segítségével, a személyes életfeladatait, karmájából származó buktatóit és betegség hajlamait. Valamint szívesen segítek a családi élethez és gyermekneveléshez kapcsolódó kérdésekben, a családalapítás, az egészséges gyermekfoganás, és gyermekszülés valamint családegybentartás szellemi és személyi alapjainak, kritériumainak feltárásával, ez irányú szellemi útbaigazítással, általános életfeladat megismertetéssel. Nem utolsó sorban a gyerek betegségeinek (ha netán van) a szellemi okainak a beazonosítását is fontosnak tartom a gyógyulás érdekében.


Tudásom örömmel osztom meg minden éberségre törekvő emberrel, aki hozzám fordul.

Szeretettel és tisztelettel : Dénes Mária asztrológus édesanya.

Vissza a honlapomra!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

A Nap - a születési képletünkben

 A Nap az öröklétbe ágyazott, de onnan kilépő, megnyilvánult egyéni éntudatot, önérzékelést és önértékelést jeleníti meg a születési képletben.A csillagjegy amelyben található a születési képletünkben,mutatja meg a spontán, velünk született személyes képességeinket, valamint a tudatos törekvéseinek színezetét, egyedi – individuális karakterét.Az a gyakorlati életterület (horoszkópház, asztrológiai földház) amelyben található a Napunk, olyan életterület, ahol személyiségünk otthon érzi magát. Itt kiáradók, megtermékenyítők, megnyilvánulok, életerősek vagyunk, vagy leszünk idővel. Szimbolikája A Nap jele az asztrológiában a kör közepében egy ponttal. A jelben a kör, mint egyetemes szimbólum, a végtelent jelenti. Végtelen, mert nincs sem kezdete, sem vége, a kezdet ugyanis egyben a vég is, a vég egyben a kezdet is, az alfa és az ómega, s ez a kör minden pontján. Az öröklét, az Abszolút létezés szimbóluma. A Nap jele a megnyilvánult egy, a pont, jelenléte a végtelen

A betegség egyik forrása: a lelki tehetetlenség érzet

Tudjuk már, hogy a betegségek a hosszan, többszörösen, valójában naponta ismétlődően, megélt, vagy kevesebbszer ugyan, de sokkszerűen és mélyen átélt negatív érzelmekből alakulnak ki.  A negatív érzelmeket pedig a téves gondolatok, téves belső igazságok, vagyis hamis személyes hiedelmek, hamis belső képek  táplálják. A gondolatok, a képzelet, a vágyak nem fájnak.Bármit gondolhatunk, képzelhetünk, sőt bármi után sóvároghatunk. Szabadok vagyunk. Viszont, a rosszul irányzott gondolatok, a téves képzetek által indított tettek, döntések következményei, és a gondolatok által kiváltott érzelmek, annál inkább tudnak fájni és szenvedést okozni, végül betegség formájában testi szinten is meg gyötörni az embert. Az egészség boldogságot jelent.   A testünkből kiindulva, megfigyelve azt, hogy a test is minden erejével igyekszik helyreállítani és fenntartani az egészséget, kiváltképp nyilvánvaló ez a gyerekeknél, akiknél a negatív beidegződések nincsenek rögzülve szemben a fe
A koronavírus járvány tanulságai 1 „Mindenből lehet tanulni és kell is, a betegségekből, sorscsapásokból, hátráltatásokból pedig   különösen.” Remélem most, amikor mindenkinek le kellett lassulnia vagy állnia a járvány következtében és van több ideje, sikerül kellően átfogóan, madártávlatból is megnézni mind a személyes életét és annak forrását: önmagát, mind pedig azoknak az életét, személyiségét, akikkel a legközvetlenebb és legelsődlegesebb egységet alkotja: a családjáét. A még kíváncsibbak tovább mehetnek és elgondolkozhatnak a nagyobb közösségek, közösségeinknek életén, sorsán is. A karantén által az általános, emberiség szintű leállítás megtörtént, ezt kényszert immár   tényként   kezelem a továbbiakban. Azonban,   jó lenne meglátni benne a lehetőséget is, nem csupán a kényszert. Szellemi szempontból a lassulás, a leállás pontosan a mélyebb átgondolást lenne hivatott szolgálni.    A szociális távolságtartásnak, vagyis az egyedül, vagy a családdal maradásnak, a